خبرگزاری شبستان رسانه ای پیشتاز در تبلیغ دین و آموزه های دینی است 

خبرگزاری شبستان رسانه ای پیشتاز در تبلیغ دین و آموزه های دینی است 

تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
ناصر بهروز گفت: رسانه های حوزه دین در مقابل جنگ رسانه ای دشمنان، با انجام کار تخصصی در حال تبلیغ دین و آموزه های دینی هستند و خبرگزاری شبستان در این زمینه پیشتاز است.

«ناصر بهروز» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، به نقش رسانه های دینی و مسجدی اشاره کرد و گفت: امروز جنگ، جنگ رسانه است و رسانه ها اثر فوق العاده ای بر افکار عمومی دارند و در این جنگ، رسانه ای که توانمندتر است می تواند نسبت به اثرگذاری بر افکار، موفق تر باشد.

فرمانده سپاه شهرستان جیرفت افزود: هر چند مردم ما با اعتقاد و باورهای دینی زندگی کرده و با اعتقاد پای مکتب امام حسین علیه السلام و پای نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند اما دشمن بیکار ننشسته و در حال انجام فعالیت های ضد دین و ارزش های دینی ما است.

وی بیان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان جنگ رسانه ای بر علیه مردم و منافع کشور ما و بر علیه دین و مذهب و اعتقادات و باورهای مذهبی ما راه انداخته اند بنابراین برای مقابله با هجمه رسانه ای دشمنان می بایست از ظرفیت رسانه های دینی و مسجدی بهره برد.

بهروز اظهار کرد: با توجه به هجم جنگ رسانه ای دشمنان بر علیه نظام، انقلاب اسلامی و دین و مذهب ما، باید رسانه هایی که در حوزه دین فعالیت داشته و تعداد ها آنها اندک است را مورد توجه بیشتری قرار داد و از آنها حمایت کرد زیرا این رسانه ها در مقابل جنگ رسانه ای دشمنان، با کار تخصصی در حال تبلیغ دین و آموزه های دینی هستند و خبرگزاری شبستان در این زمینه پیشتاز است.

 

فرمانده سپاه شهرستان جیرفت ابراز کرد: برای جذب جوانان به سمت رسانه های دینی باید متناسب با نیاز فکری جوانان حرکت کرده و متناسب با نیاز آنها تولید محتوا کرد تا بتوان اثرگذاری بیشتری در جذب آنها داشت.

وی اضافه کرد: در حوزه دین و مذهب جوانان ما، جوانانی مقید به باورهای دینی و مذهبی هستند و نمونه بارز آن در مراسم های محرم قابل مشاهده است که جوانان ما پای مکتب امام حسین علیه السلام نشسته و فیض می برند اما دشمن در حال شبه افکنی است.

بهروز تاکید کرد: مسئله مهمی که ضروری است خبرگزاری شبستان به طور جدی به آن بپردازد، پاسخ به شبهات دینی می باشد زیرا دشمنان استحکامات اعتقادی ما را مورد هدف قرار داده اند و یکی از این استحکامات عاشورا، ولایت و امامت است.

فرمانده سپاه شهرستان جیرفت در خاتمه عنوان کرد: ما نیز به سهم خود از خبرگزاری شبستان تشکر می کنیم که در حوزه دین و مذهب و تقویت باورهای دینی فعالیت تخصصی انجام می دهد و امیدواریم خداوند توفیق روز افزون به مجموعه خبرگزاری شبستان عنایت کند.

پایان پیام/ 586